Заняття з елементами тренінгу для учнів 9 класу
Мета: сприяти формуванню правового світогляду підлітків, який включав би систему
теоретичних поглядів на права, і на цій основі формувати відповідну активну
позицію підлітків у реалізації прав у житті.
Завдання: самооцінка учасниками рівня своїх знань про права дитини; ознайомлення
підлітків з основними положеннями Конвенції ООН про права дитини; формування
навичок правомірної поведінки підлітків і навчання діяти в різноманітних
життєвих ситуаціях у відповідності з нормами права; виховання в підлітків
непримиренності до протиправної поведінки, формування навичок правомірного
реагування на неправомірні дії однолітків; вироблення в підлітків мотивації до організації просвітницької
роботи серед однолітків; формування в підлітків навички надання одноліткам
необхідної підтримки у проблемах, пов'язаних із правами дитини.
Основні поняття для засвоєння: Декларація, Конвенція, закон,
права дитини.
Обладнання: текст епіграфу, аркуші паперу
формату А2 і А4; олівці, ручки, фломастери, маркери; скотч, стікери, скринька, маленькі листочки,
«Конвенції ООН про права дитини» для кожного учасника, робочі аркуші паперу
формату А4, маркери, ножиці, роздаткові інформаційні матеріали; сім смужок паперу, що кріпляться
голками, на кожній з яких великими буквами (так, щоб можна було прочитати із
залу) написано одне з таких слів: «ДІВЧИНКА», «РОДИНА», «ДІМ», «ОСВІТА»,
«ЛЮБОВ», «ПРАВА», «НАДІЯ»; 7 різнобарвних товстих вовняних ниток (1,5 м) чи
стрічок, таблички: «Згоден», «Не
згоден», «Не знаю».
Коментарі
Дописати коментар