Заняття з елементами тренінгу для учнів 9 класу

Мета: сприяти формуванню правового світогляду підлітків, який включав би систему теоретичних поглядів на права, і на цій основі формувати відповідну активну позицію підлітків у реалізації прав у житті.
Завдання: самооцінка учасниками рівня своїх знань про права дитини; ознайомлення підлітків з основними положеннями Конвенції ООН про права дитини; формування навичок правомірної поведінки підлітків і навчання діяти в різноманітних життєвих ситуаціях у відповідності з нормами права; виховання в підлітків непримиренності до протиправної поведінки, формування навичок правомірного реагування на неправомірні дії однолітків; вироблення в підлітків  мотивації до організації просвітницької роботи серед однолітків; формування в підлітків навички надання одноліткам необхідної підтримки у проблемах, пов'язаних із правами дитини.
Основні  поняття для засвоєння: Декларація, Конвенція,  закон,  права дитини.

Обладнання: текст епіграфу, аркуші паперу формату А2 і А4; олівці, ручки, фломастери, маркери; скотч, стікери, скринька, маленькі листочки, «Конвенції ООН про права дитини» для кожного учасника, робочі аркуші паперу формату А4, маркери, ножиці, роздаткові інформаційні матеріали; сім смужок паперу, що кріпляться голками, на кожній з яких великими буквами (так, щоб можна було прочитати із залу) написано одне з таких слів: «ДІВЧИНКА», «РОДИНА», «ДІМ», «ОСВІТА», «ЛЮБОВ», «ПРАВА», «НАДІЯ»; 7 різнобарвних товстих вовняних ниток (1,5 м) чи стрічок, таблички: «Згоден», «Не  згоден», «Не знаю».

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Шкільний краєзнавчий музей